Registreer En haal er de voordelen uit
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u kunt rekenen op onze uitzonderlijke productkwaliteit. Registreer uw apparaat binnen 90 dagen na installatie en profiteer van talloze voordelen. U hoeft alleen maar onderstaand formulier in te vullen.
U ontvangt direct een bevestiging zodra uw product succesvol is geregistreerd.
Onze Geberit klantendienst staat voor u klaar voor al uw vragen - wij zijn er om u te helpen.
Telefoon: 02 252 01 11
Openingstijden: Ma - vrij: 07:30 - 12:00, 13:00 - 17:00
E-mail: info.be@geberit.com
Geberit-adres: Geberit nv, Ossegemstraat 24, 1860 Meise; GPS: Ossegemstraat 22, 1860 Meise
Verlengde garantie
Geniet van een extra jaar bescherming met 3 jaar garantie in plaats van 2.
Uitgebreide ondersteuning
Ontvang tips en tricks op maat per e-mail om het volledige potentieel van uw apparaat te benutten.
Instructies en videos
Blader door onze stapsgewijze instructies en korte filmpjes die ontworpen zijn om u alle informatie te geven die u nodig hebt.
Exclusieve voordelen
Ontvang als een van de eersten de allerlaatste informatie over nieuwe Geberit technologieën en aanbiedingen.
Geberit AquaClean Eindconsument-garantie
Algemene bepalingen
De volgende eindconsument-garantie (“garantie“) staat naast de wettelijke aansprakelijkheid van uw contractpartner voor gebreken en beïnvloedt deze niet. De rechten die voortvloeien uit de wettelijke aansprakelijkheid voor materiële gebreken kunnen kosteloos en onafhankelijk van deze garantie worden opgeëist. Ze worden niet beperkt door deze garantie.
Deze garantie geldt alleen voor permanent geïnstalleerde Geberit AquaClean producten die geïdentificeerd zijn met een Geberit serienummer (“Product“).
De garantie wordt alleen verleend als het product in bepaalde landen is geïnstalleerd. Een lijst van deze landen vindt u op de laatste pagina van de gebruiksaanwijzing (“lijst“). De garantie wordt verleend door het Geberit bedrijf dat verantwoordelijk is voor het land waar het product werd geïnstalleerd (“Geberit“). De contactgegevens en het webadres van Geberit vindt u in de lijst.
1. Materiaal- en productiefouten
Geberit garandeert aan de eindconsument dat het product vrij is van materiaal- en productiefouten. De garantie geldt voor een periode van twee jaar, gerekend vanaf de installatiedatum van het product bij de eindconsument. De eindconsument kan de garantie met een jaar verlengen tot een totaal van drie jaar als hij binnen 90 dagen, gerekend vanaf de installatiedatum, het garantieformulier op de website van Geberit invult en opstuurt (hierna gezamenlijk de “garantieperiode“ genoemd).
De garantie omvat het volgende:
a) Gedurende de eerste twee jaar van de garantieperiode neemt Geberit bij materiaal- of productiefouten de kosteloze service of de kosteloze vervanging van de defecte onderdelen door een servicedienst die daartoe van Geberit de opdracht krijgt, voor zijn rekening.
b) In het derde jaar van de garantieperiode levert Geberit in geval van materiaal- of productiefouten de vervangende onderdelen kosteloos aan een door Geberit erkende servicedienst die van de eindconsument de opdracht voor de reparatie heeft gekregen.
2. Verdergaande aanspraken
Verdergaande aanspraken van de eindconsument jegens Geberit op basis van deze garantie zijn niet mogelijk.
3. Voorwaarden met betrekking tot installatie
Er bestaat alleen onder de volgende voorwaarden aanspraak op de garantie:
a) Het product is door een professioneel installatiebedrijf of een door Geberit geautoriseerde servicedienst geïnstalleerd en in bedrijf genomen. Een overzicht van de door Geberit toegestane klantendiensten is voor de eindconsument beschikbaar op aanvraag bij Geberit.
b) Er zijn geen veranderingen aan het product uitgevoerd, met name zijn geen delen verwijderd of vervangen en er zijn geen extra installaties aangebracht.
c) Het defect aan het product is niet veroorzaakt door foutieve installatie, foutief gebruik of door gebrekkige verzorging of onderhoud.
4. Garantie inroepen
Om rechten onder deze garantie te doen gelden, volstaat een schriftelijke of mondelinge kennisgeving aan Geberit via de contactgegevens in de lijst of op de website van Geberit en het voorleggen van een bewijs met de productbenaming en de installatiedatum. De kennisgeving moet ten minste de volgende informatie bevatten:
a) Naam, adres en e-mailadres van de klant die het product heeft gekocht, optioneel ook bedrijfsnaam en telefoonnummer
b) Model en serienummer van het product
c) Informatie over materiaal- of productiefouten van het product
5. Rechtsgebied
De garantie is uitsluitend onderworpen aan het recht van het land waar het product werd geïnstalleerd.
Het Verdrag van de Verenigde Naties inzake internationale koopovereenkomsten is uitdrukkelijk uitgesloten. Indien de klant een handelaar, een publiekrechtelijke rechtspersoon of een publiekrechtelijk speciaal fonds is, is de plaats van jurisdictie voor alle geschillen die voortvloeien uit contractuele relaties tussen de klant en de dienstverlener de maatschappelijke zetel van Geberit.