Hulp en ondersteuning van Geberit

'Begeleiden en ondersteuning' in plaats van 'afleveren en vergeten'.

Een Geberit-vertegenwoordiger adviseert loodgieters op de bouwplaats

Of het nu rechtstreeks op de bouwplaats is, via de telefoon of online, Geberit biedt zijn klanten waardevolle ondersteuning bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Dit komt omdat we bij Geberit sterk de nadruk leggen op de gehele levenscyclus van onze producten. Tijdige beschikbaarheid van producten in combinatie met efficiënte installatieprocessen en betrouwbaarheid op de lange termijn zijn allemaal essentiële onderdelen om het duurzame succes van elk bouwproject te garanderen.

Uitgebreide ondersteuning

Onze klantgerichte aanpak is altijd diep verankerd geweest in de bedrijfscultuur. Het succes van Geberit is gebaseerd op het onwrikbare vertrouwen dat onze klanten in ons blijven stellen. Voor ons is het succes van onze klanten belangrijker dan onze verkoopcijfers op korte termijn,

daarom biedt Geberit zijn klanten een uitgebreid aanbod van diensten en ondersteuning om te helpen tijdens de bouw- en operationele fasen van hun dagelijkse werk.

Slechts een telefoontje verwijderd

Onze klantenservice adviseert loodgieters en klanten

Als u merkt dat uw installatie op locatie niet helemaal volgens plan verloopt, staan onze technische adviseurs altijd klaar om u te helpen via onze klantenhotline.
Het vakkundig personeel in onze ondersteuningscentra kent de Geberit-producten door en door en zijn daarom in de ideale positie om u een oplossing voor vrijwel elk probleem te bieden - het maakt niet uit hoe oud uw producten zijn. Onze consultants kunnen elk product bekijken dat u op locatie hebt om uw probleem telefonisch op te lossen.

Overigens zijn onze reserveonderdelen voor inbouwspoelreservoirs gegarandeerd voor 50 jaar en die voor andere producten voor minstens 25 jaar. Deze uitstekende beschikbaarheid van reserveonderdelen is nog een van de vele services die we aanbieden om uw totale gemoedsrust te garanderen.

Technische buitendienst

De Geberit-vertegenwoordiger controleert of de installatie correct is.

Als u vragen hebt, dan hebben wij de antwoorden.

Zelfs als sanitairprofessional kan het voorkomen dat u onze hulp nodig hebt bij een project of antwoorden op technische vragen over onze producten. Onze technisch buitendienstteam is zeer goed op de hoogte van de technische en structurele aspecten van de loodgieterswereld en is goed thuis in verschillende lokale voorschriften. Onze teamleden zijn vaak zelf hooggekwalificeerde loodgietersexperts en kennen de uitdagingen en vereisten op bouwplaatsen door en door.

Omdat elke bouwplaats anders is, geven de adviseurs van Geberit prioriteit aan een service ter plaatse. Hierdoor kunnen ze samenwerken met klanten om de situatie te analyseren en advies te geven over oplossingen. Op deze manier kan Geberit ervoor zorgen dat alledaagse problemen op de juiste manier en met langdurig effect worden aangepakt.

Geberit inspectie en goedkeuring

Er worden checklists gebruikt om te controleren of installaties correct zijn uitgevoerd

Onze technische adviseurs kunnen ook eindinspecties van voltooide installaties op verzoek uitvoeren. Deze specialisten onderzoeken systematisch alle relevante aspecten van de installatie op de bouwplaats. Waar nodig, of op verzoek, zullen problemen die aandacht vereisen samen met u worden aangepakt en zullen de nodige maatregelen worden besproken.

De installatie-inspectie omvat niet alleen een beoordeling van de geïnstalleerde zoetwater- en afvoerleidingen met inbegrip van hun gelaste, geperste of steekverbindingen (fittingen en onderdelen), maar ook een evaluatie van de voorschriften inzake geluid en brandbeveiliging. Dit proces stroomlijnt de daaropvolgende officiële goedkeuring van het bouwproject.

Tools en apps voor professionals

Met de Geberit Pro-app is de expertise van Geberit altijd binnen handbereik.

Als ons technische buitendienstteam niet direct beschikbaar is, bieden we ook een hele reeks andere hulpmiddelen als u onze hulp nodig hebt, waaronder online-ondersteuningshulpmiddelen, app's, telefonische hotlines en onze callcenteroplossingen.

Deze bieden interactieve ondersteuning voor de installatie, het onderhoud en de service van uw sanitaire systemen en installaties.

Bekijk onze digitale hulpmiddelen

Ontdek soortgelijke inhoud