Vertrouwen in topkwaliteitGeberit-service inbegrepen

Diensten met wow-factorEen ervaring voor iedereen

Gevestigde merken bieden alle zekerheid die klanten zoeken wanneer ze besluiten een product van hoge kwaliteit te kopen. Als uw ervaren partner biedt Geberit waardevolle ondersteuning in elke fase van het kooptraject - en daarna.

De hele ervaring blijkt keer op keer een hit bij showroomadviseurs, sanitair installateurs en veel eindklanten. Bekijk onze video voor meer informatie.

Als u een douche-wc koopt, wilt u een perfect uitgerust product. U wilt ook kunnen rekenen op een compleet servicepakket. Daarom biedt Geberit een uitgebreide servicebelofte die is ontworpen om allround ondersteuning te bieden voor, tijdens en zelfs na uw aankoop.

Verkrijg waardevolle inzichten

Alles wat u moet weten over AquaClean vindt u op onze website, in onze brochures of via de Geberit klantenservice.

Probeer voordat u koopt

Vraag uw showroomadviseur om AquaClean te proberen voordat u het koopt en ervaar zelf het gevoel van maximale frisheid.

Profiteer van een persoonlijk advies

Geberit-trainingen zijn bedoeld om uw showroomadviseur in staat te stellen uw bouwsituatie en -behoeften correct in te schatten.

In een mum van tijd geïnstalleerd

Met slimme oplossingen kan de douche-wc snel en schoon in uw badkamer worden geïnstalleerd.

Duidelijke bediening

De besturing is intuïtief en meteen duidelijk. Dit betekent dat u uw douche-wc meteen kunt gebruiken zonder dat u urenlang handleidingen hoeft te lezen.

Eenvoudig onderhoud

Het eenvoudig te reinigen ontwerp en materiaal maken het onderhoud van uw douche-wc een fluitje van een cent.

Altijd beschikbaar

Het Geberit klantenserviceteam is beschikbaar via vele kanalen: hotline, e-mail, sociale media of chatbot - kies gewoon de optie van uw voorkeur.

Ondersteuning op afstand

Onze ondersteuningsservice op afstand lost problemen rechtstreeks vanuit ons hoofdkantoor op. Dit bespaart u de moeite van het bellen naar - en wachten op - een servicetechnicus.

Thuisbezorging

Kies alles uit het AquaClean-assortiment in de webshop en laat het gemakkelijk thuisbezorgen.

Onze unieke service voor ondersteuning op afstand is anders dan alles wat u tot nu toe hebt meegemaakt: Als er een foutmelding verschijnt en u snel een oplossing nodig hebt, kunt u de Geberit klantenservice toestemming geven om direct vanuit het controlecentrum toegang te krijgen tot uw apparaat en u ondersteuning te bieden waar u die nodig hebt.

Voordelen van Geberit ondersteuning op afstand

Als alles goed gaat, is uw apparaat na de gratis ondersteuningssessie op afstand weer klaar voor gebruik zonder dat u hoeft te wachten op een afspraak met een servicetechnicus op locatie.

Download de app nu en maak u klaar voor ondersteuning op afstand

Persoonsgegevens

Aanspreektitel*
Voornaam*

Achternaam*

Bedrijf

Straat en nummer*

Postcode*

Stad*

E-mail*

Telefoon*

Uw aanvraag

Installatiedatum*
Serienummer*

De aanduiding van het serienummer (14 karakters) is noodzakelijk voor de identificatie en de toewijzing van uw AquaClean toestel. De locatie van het serienummer vindt u hier: Geberit AquaClean Serienummer  (576 KB)

U kunt bij uw serviceaanvraag foto's toevoegen (max. bestandsgrootte: 5 MB).

Gegevens van uw installateur

Bedrijfsnaam*

Straatnaam en huisnummer*

Postcode*

Stad*

Uw boodschap

Ik ga ermee akkoord dat Geberit nv mijn hierboven verstrekte gegevens buiten mijn contact om voor marktonderzoek, reclame en analyse verwerkt en mij via de volgende door mij verstrekte contactgegevens informeert over actuele aanbiedingen, diensten, nieuws, acties en tips op het gebied van sanitaire producten:

Ik kan deze toestemming te allen tijde - ook gedeeltelijk - tegenover Geberit nv met werking voor de toekomst herroepen, in het bijzonder via de in de juridische vermeldingen (impressum) vermelde contactgegevens.