"Ik kan hier groeien in mijn taken."

Fanny Li, Key Account Manager, Geberit AquaClean

Geberit Shanghai Trading Co., Ltd., China

Meteen na mijn studie ben ik in 2004 bij Geberit in dienst gekomen. Dit bedrijf had aan de Tongji-universiteit, waar ik milieutechniek gestudeerd heb, een zeer goede reputatie. De traditierijke historie van het bedrijf, de structuur en cultuur en de groei van Geberit in China hebben mij ervan overtuigd dat dit voor mij de juiste werkgever zou zijn.

Ik ben begonnen in de afdeling Toegepaste techniek. Na aderhalf jaar kon ik overstappen naar de marketingafdeling waar ik strategieën ontwikkeld en geïmplementeerd heb om het bedrijf in verschillende markten te positioneren. Daartoe behoorden ook alle PR-activiteiten, de jaarlijkse klantenevenementen met meer dan 300 internationale gasten, de inrichting van de showrooms en de reclamemiddelen. In 2009 werd ik gepromoveerd tot opleidingsmanager en heb ik samen met de vijf beste universiteiten met succes een opleidingsprogramma opgezet.

In maart 2010 werd ik benoemd tot Key Account Manager voor Geberit AquaClean. Ik ben er verantwoordelijk voor AquaClean in de Chinese markt bekend te maken en te positioneren bij de juiste doelgroepen in de sanitairbranche. Het is mijn doelstelling dit product vooral bij vastgoedbedrijven en binnenhuisarchitecten in het duurdere segment in de markt te zetten. Een ambitieuze taak, maar daar werk ik niet alleen aan, maar in een goed team.